May 30, 2011

Topas Forårsstafetten

I morgen deltager jeg for første gang i Forårsstafetten i Aahus.
Det er 5x5km stafet for firmahold. Topas er hovedsponsor på begivenheden og vi håber derfor på at gøre lidt god figur med nogle gode tider.
 Der bliver hård konkurrence, da den lokale løbeklub (Aahus1900) også stiller med gode hold. Jeg håber på en tid omkring 18-19 min. og en hyggelig aften i selvskab med mine kollegaer.

Foto: www.topas.dk   


Tomorrow I participate for the first time at “Topas Forårsstafetten” in Aahus - Denmark
 It's a 5x5k race for company teams! Topas is the main sponsor of the event and we hope to do good and.. you know ... show the flag.
 There will be tough competition as the local running club (Aahus1900) also participates with strong runners and teams. I hope to do the 5k around 18-19 min ….. and to have a pleasant evening in company with my colleagues.